Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.

A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni.Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

Felfüggeszti egyik géptípusa fejlesztését a Boeing
augusztus 15, 2019 0

A Boeing felfüggesztette új szélestörzsű repülőgépe, a 777X kisebb, 8-as változatának fejlesztését, a gép forgalomba állásának időpontja bizonytalan – tudta meg az Air Current szaklap.

A 777X program jelenleg is kisebb csúszással zajlik, mivel a Boeing sok erőforrását köti le a 737 MAX-ok újratervezése, illetve engedélyeztetése, emellett az újgenerációs 777-esek hajtóművével is műszaki nehézségei adódtak a gyártó General Electricnek. Emiatt a nagyobb, 9-es variáns idénre tervezett első felszállását a Boeing közlése szerint csak 2020 elején tarthatják meg, és várhatóan még abban az évben kereskedelmi forgalomba is állhat, a 8-as variáns pedig két évvel később kerülhet a légitársaságokhoz.

A 350 székes Boeing 777-8-asra kevés megrendelés érkezett, eddig mindössze 45-öt rendelt belőle az Emirates és a Qatar Airways. Emellett a Boeing ezzel a típussal pályázott a Qantas Project Sunrise néven elhíresült kezdeményezésére, amelynek lényege, hogy ultra hosszú, 20-21 órás közvetlen járatokat indítanának Ausztrália és Európa, valamint az Egyesült Államok között. A Qantas a héten közölte, a Boeing és az Airbus is beadta végleges ajánlatát, döntés még ebben az évben várható arról, hogy melyik típust választják. Sajtóhírek szerint az Airbus a még szintén fejlesztés alatt álló Airbus A350-1000 típus megnövelt hatótávolságú verziójával indult a tenderen.

A hírre nem reagált negatívan a Boeing árfolyama, jelenleg 1,7 százalékos pluszban állnak a részvények az amerikai tőzsdén.

Felfüggeszti egyik géptípusa fejlesztését a Boeing