Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.

A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni.Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

Összeestek a Boeing eladásai
augusztus 14, 2019 0

Egyre távolabb kerül attól a Boeing, hogy idén is a világ legnagyobb repülőgépgyártója legyen, az év első 7 hónapjában 38 százalékkal estek az eladásai.

Az év első 7 hónapjában 38 százalékkal kevesebb repülőgépet szállított ki ügyfeleinek a Boeing, mint egy évvel korábban. 2018 első 7 hónapjában még 417 gépet szállított ki az amerikai gyártó, idén már csak 258-at, eközben a nagy európai rivális, az Airbus 458 gépet adott el, ezzel pedig egyre közelebb van ahhoz a Boeing, hogy elveszítse a világ vezető repülőgépgyártója címet, amelyet az elmúlt 7 év mindegyikében kiérdemelt.

Az eladások visszaesésében a legnagyobb szerepe a 2 légikatasztrófában is résztvevő 737 MAX típusnak van, a típus gépei ugyanis egyelőre továbbra sem vehetnek részt a légiforgalomban, és a Boeing nem is szállít ki ilyen típusú repülőket az ügyfeleinek. Tavaly októberben Indiában, idén márciusban pedig Etiópiában zuhant le egy 737 MAX 8-as gép, a légikatasztrófák után világszerte megtiltották a típushoz tartozó gépek repülését.

A Boeing júliusban történetének legnagyobb veszteségéről számolt be, ami egyrészt a 737 MAX típus hibáinak kijavítása miatt jelentkező költségekkel, másrészt a kártérítésekkel magyarázható, amit a repülőgépgyártó fizet a légitársaságoknak, amelyek átmenetileg nem tudják használni a már forgalomba helyezett 737 MAX gépeiket.

A Boeing árfolyama az idén márciusi csúcs óta közel 26 százalékot esett, azonban idén összességében 3 százalékot emelkedett.

Összeestek a Boeing eladásai

A márciusi Boeing-katasztrófa óta a nagy rivális Airbus árfolyama 12 százalékot emelkedett, most már 49 százalékkal magasabban áll az árfolyam, mint tavaly év végén.

Összeestek a Boeing eladásai