Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.

A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni.Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

május 18, 2019 0

A magyar közúthálózat fejlesztésére 3200 milliárd forint áll rendelkezésre 2016 és 2023 között. Ebből az összegből 1800 milliárd forint hazai forrás – mondta az InfoRádiónak egy háttérbeszélgetésen a közlekedéspolitikáért felelős államtitkár, Mosóczi László.

Az Infostart beszámolójából az is kiderült, a magyar kormány célja, hogy 2030-ra az ország egyike legyen azon öt európai országnak, ahol a legjobb élni. Ennek közlekedési vetületében 2023-ig a megyei jogú városok és a megyeszékhelyek mind be lesznek kötve az ország gyorsforgalmi úthálózatába, ezek az utak pedig mind az országhatárig fognak érni.

További cél, hogy Magyarország minden településéről 30 perc alatt elérhető legyen egy gyorsforgalmi út. Úgy gondolom, ennek teljesítése a gazdasági szereplők és a lakosság számára is magas színvonalat fognak jelenteni

– tette hozzá Mosóczi László a portál szerint.

Az Infostart fel is sorolta, pontosan mely utakat érint a közúthálózat fejlesztése, ezek szerint 2019-ben az alábbi utak kerülnek átadásra:

  • M2-es (M0-s és Vác közötti szakasz)
  • összekötő út Dunakeszi és az M2-es között
  • M4-es (Üllő-Cegléd)
  • M44-es (Tiszakürt-Kondoros)
  • 67-es út (Kaposfüredtől 33 km Kaposvár felé)
  • M70-es autóút autópályává bővítése (Letenye-Tornyiszentmiklós)
  • Nagylaki elkerülő
  • 338-as út (nyíregyházi elkerülő)
  • Győr térségi négysávúsítás
  • M3-as új csomópontja Mogyoródnál

A 2020-as átadási tervek az alábbi utakat érintik:

  • M1, M15 (átjárható autópályák)
  • M85 (Csorna-Sopron)
  • M4 (Berettyóújfalu-Nagykerek)
  • M25
  • M0-s déli rekonstrukció
  • 471-es főút (Debrecen-Hajdúsámson)
  • 67-es főút (kaposfüredi elkerülő)
  • 251-es főúti bekötő

Jövőre pedig az alábbi helyszíneken kezdődnek fejlesztések:

  • paksi Duna-híd
  • 37-es főút négysávúsítása (Gesztely-Szerencs)
  • 26-os főút (sajószentpéteri elkerülő)
  • 8-as főút (Balatonfüred-Litér, négysávúsítás)
  • 82-es úti átkötés
  • 13-as, 81-es, 63-as út négysávúsításának vizsgálata (M0-s tehermentesítése, M1-M8 összekötése)